2012. feb 09.

10 rövid segédigés mondat

írta: byrom97
10 rövid segédigés mondat

  1. Can you help me?
  2. Sorry, now I have to finish this job.
  3. What must you do?
  4. I ought to find out what is wrong with this machine.
  5. Shall I help?
  6. It would be good if you could… but I should be able to solve this problem.
  7. You say I may not help you?
  8. No. But if I can’t do it now, I will not be able to do it later.
  9. You know, my father is an electrician and I used to learn a lot about this kind of machines.
  10. Then, if you might help me and if we finish in time, I can help you… But I really need to finish it as soon as possible.

 

  1. Tudsz nekem segíteni?
  2. Bocs, most be kell fejeznem ezt a munkát.
  3. Mit kell csinálnod?
  4. Ki kellene találnom, hogy mi a baj ezzel a géppel.
  5. Segítsek?
  6. Jó lenne, ha tudnál… de nekem kellene képesnek lennem arra, hogy megoldjam ezt a problémát.
  7. Azt mondod, hogy nem szabad neked segítenem?
  8. Nem. De ha én nem tudom ezt most megcsinálni, akkor később sem leszek képes megtenni.
  9. Tudod, az apám villanyszerelő volt, és én annakidején sokat tanultam erről a fajta gépről.
  10. Akkor, ha esetleg te segítesz nekem, és ha időben végzünk, akkor tudok segíteni neked… De tényleg be kell, hogy fejezzem ezt amint lehetséges.

Forrás: brainstorming.blog.hu

Szólj hozzá

segédigék